اف سی باواریا ۱۲

اف سی باواریا ۱۲

وبلاگ هواداران بایرن مونیخ
اف سی باواریا ۱۲

اف سی باواریا ۱۲

وبلاگ هواداران بایرن مونیخ

بررسی نقاط ضعف بایرن مونیخ

 


   اختصاصی FCBavaria12  




عدم انسجام در خط دفاع 


بایرن مونیخ علیرغم اینکه همواره مدافعان خوبی داشته است  است و آنها همیشه جزو بهترین های پست خودشان در جهان بوده اند اما عدم هماهنگی داشته اند و از هماهنگ خوبی برخوردار نبودند ، فراموش نکنید که نظم‌ و انسجام دفاعی از داشتن مدافعان با کیفیت و ایده آل هم ضروری تر و مهم تر است .



وجود بازیکنان مسن و یا بازیکنان بی کیفیت


بایرن مونیخ عملاً گزینه های رزرو خوبی ندارد و داشتن آلترناتیو برخوردار نیست. بازیکنان که بر روی نیکمت ذخبره حضور دارند اغلب درخور و مناسب نیستند. گزینه هایی مثل فرانک ریبری و آرین روبن که به رغم داشتن کیفیت مطلوب و ایده آل چندان کارساز نیستند زیرا دچار کهولت سن هستند و مانند دوران بازیگریشان در جوانی گره گشا نیستند. اما دو جوان خوش آتیه به نام های سرژ گنبری و کینگزلی کومان جاهایشان را پر کرده اند اما اگر خود آنها را ذخیره فرض کنیم آنها ذخیره های خوبی هم نیستند زیرا ممکن است مصدوم شوند و احتمال مصدومیت آنها وجود دارد ضمن اینکه دقایق زیادی هم نمی توانند بازی کنند و دوامشان در زمین نسبت به قبل کمتر و کم رنگ تر شده است.


از رویی دیگر وجود بازیکنانی مانند خوان برنات و رافینیا که چندان  در زمین نقش موثری را ایفا نمیکنند د بالعکس گاهی اوقات اشتباهات مهلکی هم انجام می دهند. و یا سوله که بازیکنی خام و. بی تجربه است . او پتانسیل این را دارد که در آینده حتی بهترین مدافع دنیا هم شود اما اکنون بخاطر اینکه فاقد تجربه است گاهی اوقات اشتباهات مرگباری انجام می دهد . او در طول فصل گذشته که سپری شد گل بخودی هایی زد و حرکتش گاهی منجر به گل بخودی یا همان (Own Goal) می شد.



بی انگزیگی برخی بازیکنان


بازیکنانی مثل مولر و لواندوفسکی که به مانند قبل آن صلابت و انگیزه لازم را ندارند. بازیکن مثل لواندوفسکی که مدام از مدیران می خواهد تا او را بفروش برسانند تا بتواند چالش جدیدی را تجربه کند. حتماً اینگونه است زیرا او علیرغم اینکه در فصل گذشته و سپری شده بوندسلیگا با اقتدار و قاطعیت آقای گل شد اما این ملاک و معیار خوبی برای سنجش و قیاس او نیست زیرا به آسانی این عنوان را کسب کرد ، او به مانند سالهای گذشته در نزدیکی خودش رقیبی را هم احساس ننمی کرد زیرا سال کم فروغ تیمو ورنر بود و پیر امریک اوبامیانگ هم در اواسط فصل به آرسنال نقل مکان کرده بود . اما نکته که حائز اهمیت است این است که چطور او توانست با عبور از سد و مانعی به نام کریستیانو رونالدو آقای گل دور مقدماتی جام جهانی شود و توانست جواز حضور تیمش در روسیه را کسب کند؟اما این مسائل حاشیه ای به قدری ادامه پیدا کرد تا او در روسیه هم نمایش های درخشانی را ارائه ندهد و کم فروغ ظاهر شود. توماس مولر که از آکادمی در تیم بایرن حضور داشت و همیشه بازیکن موثری بود هم چند سالی است که از دوران اوجش فاصله گرفته و در حال افت کردن است او در مقطع و برهه ای شدیداً افت کرد و سپس بعد از ورود مجدد یوپ هاینکس به عرصه مربیگری و به دست گیری سکان هدایت بایرن مونیخ (هرچند در دورانی مختصر و کوتاه) او دوباره احیا شد و اما بعد از رفتن هاینکس از بابرن و جدا شدن پور ابدی بایرن مونیخ توماس هم دیگر در جام جهانی هم بازیهای خوبی از  خودش ارائه نداد. و نشانی از بازیهای او در بابرن مونیخ در دوران و زمان هاینکس نبود. او همیشه در جام جهانی ها گلهای زیادی را به ثمر می رساند و در سال ۲۰۱۰ هم توانست عنوان آقای گلی جام را ازان خود کند. اما این بار اینگونه نبود و او به همراه تیم ملی آلمان در کمال ناباوری از دور رقابت ها کنار حذف شد و از گردونه رقابت ها کنار رفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.