اف سی باواریا ۱۲

اف سی باواریا ۱۲

وبلاگ هواداران بایرن مونیخ
اف سی باواریا ۱۲

اف سی باواریا ۱۲

وبلاگ هواداران بایرن مونیخ

اقدام محافظه کارانه اولی هوینس برای جذب پاوارد

 

 علنی یا کتمانی؟


همانطور که پیشتر نیز اشاره کردیم پیوستن پاوارد به بایرن مونیخ نزدیک به وقوع است. همچنین گفته میشود که توافقات شخصی نیز با این بازیکن موفقیت آمیز بوده است و تنها مانع این انتقال عدم رضایت اشتوتگارت . پس باواریایی ها حتماً باید رضایت باشگاه اشتوتگارتی را جلب کنند.



هوینس رابطه خوبی با مدیر اشتوتگارت دارد و همچنین میشاییل رشکه  نیز عضو سابق باشگاه بایرن مونیخ بوده است.



اما کماکان توافق رسمی صورت نگرفته است. گفته میشود که اولی هوینس توافقات را به صورت پنهانی و مخفیانه انجام می‌دهد تا مبادا این قضیه فاش و‌برملا شود برود و  سایر باشگاه ها از این موضوع مطلع شوند و متوجه این انتقال شوند ، زیرا ممکن است تا آنها نیز برای این بازیکن اقداماتی را صورت وهند و تصمیماتی مبنی بر خرید پاوارد بگیرند



گفتنی است که پاوارد قابلیت بازی در دو پست دفاع میانی و دفاع راست را دارد و در هردوی این پست ها مفید الفایده و مثمر الثمر است. باید دید که درصورت خرید این مدافع مستحکم و قوت بخش از سوی باواریایی ها آنها مدنظر دارند تا در کدام یک از این دو پست از بنیامین پاوارد بازی بگیرند.



قیمت پاوارد بین 30 تا 40 میلیون یورو تخمین زده می‌شود این درحالیست که مدیران اشتوتگارت بیش از 50 میلیون طلب می‌کنند!،درهرصورت مدیران بایرن باید نظر همتایان اشتوتگارتی را جلب کنند و آنها را متقاعد سازند تا پاوارد رهسپار مونیخ شود



رویا و آرزوی پاوارد نیز بازی در لیگ قهرمانان اروپا است، حال باید منتظر ماند و دید که آیا قرارداد او با بایرن منعقد میشود و او می‌ تواند رویای خود را محقق و برآورده کند یا خیر.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.