اف سی باواریا ۱۲

اف سی باواریا ۱۲

وبلاگ هواداران بایرن مونیخ
اف سی باواریا ۱۲

اف سی باواریا ۱۲

وبلاگ هواداران بایرن مونیخ

اختصاصی: بایرن مونیخ ؛ باشگاهی که دارد مسیر افول را طی می کند

 


آیا بایرن مونیخ به سرنوشت میلان و آژاکس دچار می شود و راه آنها را طی می کند؟!


گویی هدف مدیران زوالیت بایرن مونیخ است. نکته ای مبهم در باشگاه ،ظاهراً اف سی هالیوودی جدید شکل گرفته است و  شکل گرفته است. طبق اخباری که به ما رسیده است درحالی که باشگاه های دیگر مشغول نقل و انتقلات هستند و بمب های نقل و انتقالاتی را منفجر کردند، بایرن مونیخ هیچ خردید تازه ای نداشته است بجز خرید های از پیش تعیین شده مانند گنبری و گورتسکا‌.


 برخی رسانه های آلمانی مدعی شده اند که مدیران کم فروغ بایرن حتی خواسته های کواچ را هم برآورده نمی کنند و گزینه های مدنظر او را نادیده می گیرند و از آنان چشم پوشی می کنند. به رغم گذشته به نظر می رسد که تدابیر و اندیشه های مدیران زوالیت و فروپاشی بایرن مونیخ است. مدیرانی که نقش به سزا و موثری را در باشگاه ایفا کردند و تا کنون دستاورد ها و موفقیت هایی را با باقرن مونیخ داشته اند از جمله قهرمانی چندین دوره  بوندسلیگای آن هم به صورت متوالی و پیاپی و همچنین کسب سگانه ای تاریخی به به اتفاق یوپ هاینکس.


اما آنطور که مشخص است.اکنون بایرن مونیخ داره راه میلان‌ ایتالیا و آژاکس هلند را طی می میکند ، راهی که آنها را از عرش به فرش رساند..... ؛مدیران آنها ابتدا کلکسیونی از جام ها و دستاورد هارا برای آنها به ارمغان آورندند و موفقیت های چشم گیری را داشتند اما در انتهای برهه مدیریتی خود هرچه را که رشته کرده بودند خودشان هم آنها را  پنبه کردند.

نظرات 1 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 25 تیر 1397 ساعت 16:06

واقعاً دارن باشگاه رو نابود می کنن:

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.